Mic dejun de post: jeleuri sănătoase și biscuiți vegani

Ce mai învârt eu prin bucătărie, ar fi mult spus gătesc 🙂
De această dată, jeleuri sănătoase și biscuiți vegani (aproape raw), de post, au toate calitățile, mai puțin aspect frumos, dar cred ca putem trăi cu asta.
Așa cum v-am obișnuit, fără rețetă strictă, cantități, ca de obicei, totul după ochi.

Jeleuri
– chia hidratată
– sirop arțar/miere
– piersică/alt fruct, dat la blender
– goji/afine date la blender (pentru culoare)
Totul pus in forme și lăsat un pic la congelator.

Biscuiți:
– făină de hrișcă
– cacao/pudra roșcove
– miere/sirop arțar
– morcov ras
– unt de cocos
Pus la cuptor, temperatură scăzută, cât să usuce un pic conținutul. Ar merge perfect puși la un aparat pentru deshidratat, dar ies cam la fel în cuptorul meu atipic.


Puteți încerca și un pahar cu lapte de migdale, nu uitați să hidratați migdalele peste noapte!

Sursa foto: arhiva personală

Save

Save

4 comentarii la “Mic dejun de post: jeleuri sănătoase și biscuiți vegani

    1. pfff aici avem intoleranta la proteina din lapte de vaca, deci…mai rarut, ca-i mai dragut 🙂
      in plus, cum e perioada mucilor, laptele de vaca ii favorizeaza, asa ca…iar bag regula lui mai rarut

    1. Pentru biscuiti am facut asa: am dat morcov pe razatoarea mica, 1 buc, potrivit; am pus faina, untul de cocos topit (sub forma de ulei), am pus siropul de artar si cacao, am amestecat pana s-a facut o pasta omogena, am pus in tava o hartie de copt si am pus compozitia in niste forme (doar 3 am avut), restul le-am pus pur si simplu pe hartia de copt si am modelat cu mana, am lasat cam 1.5 ore la cuptor. Nu este un cuptor obisnuit 🙂 doar usuca, nu coace. La un cuptor obisnuit, as pune la 40 de grade, dar nu stiu sa zic cat timp.
      hartia de copt am sters-o cu un pic de unt de cocos inainte sa pun compozitia pe ea.

Publică un comentariu

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *